Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Pizzanight!

Kategori:

Nu när vi har 2 ugnar och pizzaläge på dom så kändes det helt rätt med en pizzakväll med la familia! J. gav sig den på att göra det som bagarna, men han skippade kastandet vilket jag var tacksam för ;-)








Alla fick göra sin egen, fotade bara min eftersom den var godast ;-) Haha nädå... Mitt i allting gick såklart strömmen och pojkarna fick ge sig ut på en liten fixarturné, vi tjejer stannade kvar inne i värmen och coachade ;-) Till slut kom det igång iaf och vi fick våra pizzor! Har också gjort Mozartkulor, hälften rullade i vit choklad och hälften i mörk :-)


Husmässigt har vi röjt bland kartongerna, mycket skönt! Nu är det tomt i köket och mycket bättre ordning i containern... Sakta men säkert tar det sig :-) Imorrn hoppas jag att min förkylning är borta, finns inte en suck att jag kan vara hemma från jobbet nu. I annat fall får Alvedon bli min bäste vän ;-) Hoppas ni alla har en skön söndagskväll!
Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: