Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Tjo!

Kategori: Allmänt

Veckorna bara drasr iväg och vi som ska flytta om 2,5 vecka... *oops* Orkar inte ens stressa upp mig, det som vi inte hinner slänga får helt enkelt åka ner i kartonger, vi ska ju fylla ett helt hus sen så då behöver vi nog ändå massa bråte :)

Både måndag och tisdag har vi kommit hem vid halv nio, blir dåligt med bloggande då! Jag lyckades boka in två kvällsmöten på rad, inte helt genomtänkt men bara att gör't! Idag fick jag reda på att jag fick en reservplats på en utbildningsdag på fredag som handlar om maskrosbarn (barn till psykiskt sjuka och/eller missbrukande föräldrar) så då känns det knappt som man jobbar :) Blir skönt att få en dag "off"

S. har varit på tomten och sågat upp ved med stor hjälp av J.! Duktiga killar :)
Funderar på att lägga ut hela högen med ris på blocket som bortskänkes, det verkar ju vara hett byte så fort nåt är gratis ;) Eller så sätter vi fyr på alltihopa!

Pratade med våran grävare förut och han har fixat en rörmokare till oss som verkar superbra :) Jätteskönt att förhoppningsvis kunna släppa det, den andra vi träffade har inte ens återkommit med en offert och då blir det ännu mer ICKE aktuellt!

S. har intagit soffan och ska kolla på Sveriges Mästerkock misstänker jag! Jag landade i fåtöljen och kollar på mina program på datorn istället, sällan jag kollar på tv nu har jag märkt.. Är det ett sånt där ålderstecken???
Cake Boss på TLC gillar jag däremot, herre jeflar vilka tårtor de gör!

Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: