Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Tiden går fort när man har roligt!

Kategori: Allmänt

6 år firar jag och min älskade S. idag :)

Hade inte precis tänkt att träffa nån den där nyårsaftonen 2005... Nyuppflyttad till mamma i Stockholm efter en vända i skåneland, fixat jobb och skulle bara hem till Sundsvall på nyår för att träffa kompisar och in kliver HAN med stort H! Efter mycket odiskret (från min sida) flörtande fick jag honom på kroken och två veckor senare hade jag lägenhet och jobb i Sundsvall, ändrade planer med livet och en kille vid min sida som fortfarande hänger med! När det är rätt så är det rätt, och genom allt är du min klippa älskling, så länge jag har dig så fixar jag allt :)

Och den finaste års-presenten jag någonsin fått ger du mig precis nu, när du sliter med planerna för att kunna bygga vårt drömhus!


Och oavsett om det är makaroner och falukorv...


eller lite mer oxfilé och champagne...


Så är det alltid, alltid väldigt...


ROLIGT!

Jag älskar dig älskling!

Kommentarer

  • Helena säger:

    Ok nu gråter jag..... :-)

    Grattis till er mina finingar!!!



    Stor kram

    2012-01-15 | 20:29:09
  • Emelie säger:

    Men åh, jag också!

    Grattis till er! :)

    2012-01-15 | 22:22:56
  • Nina säger:

    Så gulligt!!! Grattis!!

    2012-01-15 | 22:53:37
  • Vickan säger:

    Men va fan! Jag är blödig i vanliga fall, det där knäckte mig!

    Stor bamsekram till er båda!!

    2012-01-17 | 18:42:05

Kommentera inlägget här: