Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Grattis brorsan!

Kategori: Allmänt

Idag är ingen vanlig dag (och inget vanligt inlägg). Idag är nämligen dagen då min älskade storebror fyller 30 och självklart får ett eget inlägg tillägnat sig :)
 
För er som inte visste det så är min bror världens bästa bror! Det tror jag att jag visste redan när jag var typ 5, eller vad tycker ni det ser ut som? :)
 
"Aah, you're my hero" Haha! Riktigt vad våra päron tänkt med kläderna vet jag inte men är det julafton så är det julafton! ;)
 
Har tjafsat helt sinnessjukt mycket med min bror när jag var liten eftersom jag var en ganska retsam syster (översatt; en riktigt dryg liten jäkel) men nu så... Tycker jag faktiskt att vi håller sams riktigt bra :)
"Kom igen katten så åker vi"
Sommarlov på Öland :) Verkar som att solen skiner rätt hårt men av nån anledning är vi rejält utrustade med gummistövlar... Again with the clothes!
 
"I kill you"
 
Mmm, som ni ser - all hugs and love :) Det var det som fastnade på kort ;)
 
Hade jag inte haft min bror vet jag inte vem som hade invigt mig i Fresh Prince of Bel Air, fått mig att lyssna på obscen ghettorap vid 8 års ålder och gladeligen lärt mig texterna, ingen som vet exakt hur jäkla ball Michael Jackson faktiskt var, cyklat med mig hem i beckmörkret från grannen på Öland när jag 9 år gammal hade kollat på " När lammen tystnar" med granntjejen, sagt okej till att vidarekoppla hemtelefonen till mobilen när J. skulle vara "barnvakt" men skulle ut på krogen och jag ner på stan med kompisar - ifall mamma och pappa skulle ringa! Låtit mig dricka Isbjörn på Lammet & Grisen för första gången, inte haft någon som jag måste göra en egen smörgåstårta till när andra får dela på en stor och ingen att dra urusla amerikanska skämt från urusla amerikanska filmer med...! Och jag och S. skulle inte ha någon som så villkorslöst ställer upp i tid och otid med allt vi behöver hjälp med... Plus lite till :)
 
Snubben visade sig ju faktiskt vara helt okej, och riktigt rolig :)
Så min älskade bror, stort grattis på din födelsedag - jag älskar dig!
 
P.s: S. hälsar :) D.s
 
 

Kommentarer

  • Bror säger:

    Väldigt roliga bilder och jag är väkdigt glad över att ha världens bästa lillasyster! Älskar dig!

    2012-07-01 | 21:36:01
  • Faster Helena säger:

    Åh vad roligt att läsa din kärleksförklaring till storebror! Jag som också har en storebror - han som nånstans kanske var ansvarig för klädseln....- så kan jag säga att den kärleken håller hela livet! kram till er alla!

    2012-07-17 | 19:19:54

Kommentera inlägget här: