Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Köttbulle!

Kategori: Allmänt

Japp, så kan man beskriva foten...! Riktigt tjock och svullen är den, not very dösexigt ;) Men med lite smärtstillande så går det :)

Har varit på spa-dag med tillhörande långlunch med bästa svägerskan idag, extremt skönt! Nu är jag laddad för sommaren :)


Efter allt knådande, kurande, inpackande och skrubbande var vi döhungriga, hittade en liten mysig uteservering med schysst italiensk mat :) Risotto för mig och räkpasta för fröken E. Så sällan bara hon och jag umgås, oftast är ju grabbsen med (inget fel på det men...) Så det var riktigt nice att få lite tid bara vi två :) Hua vad romantiskt det där lät :D

S. har målat bräder idag, några som vi satt upp var bara grundade så de behövde vitmålas!


Första knutbrädan uppe igår kväll :D


Fogmästaren himself!


Nu b;rjar alla detaljer komma p[ plats s[ sakteliga >( Takfotsbr'dan kommer att vara vit f;r att matcha knutarna

Mitt tangentbord lever sitt eget liv just nu, vet inte om jag kom [t n[n knapp men som ni m'rker *_( kanske, s[ blir tecken helt fel och de d'r bokst'verna som inte finns i engelskan blir tecken!!! Kn'ppt!

Aja, f[r l'gga foten h;gt och pl;ja ett Grey\s, vi tar igen allt nu som vi missat under v[ren >(

Puss ^ kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: