Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Reglar och en "dagens outfit"

Kategori: Allmänt

Vill uppmärksamma läsare som har svårt för ironi att hämta nån som kan hjälpa er med sånt då en del i detta inlägg är... "smått" ironiskt ;)


Tjo vad det går! På två dagar tycker iaf jag att vi hunnit mycket, sen är väl allt relativt ;) Men S. höll faktiskt med mig och vi ligger före tidsplanen vilket är väldans skönt!

Helgen har sett ut såhär:


Borrar hål rätt ner i betongen... Några gånger innan jag verkligen vågade köra blev det...! Men sen var det som jag aldrig gjort annat ;)


Kontemplation... :)


Vår fyllnadsmassa har stelnat till en regelrätt Sahara-öken... Såhär ser det ut på hela framsidan! Hoppas på att nån trädgårdskunnig kommer och hjälper oss sen :)


LinLin-Bygg!


Nånstans här började reglarna ta slut... Typiskt!


J. riktar upp måttet :) Stora hålet är för att det ska vara ett fönster där, inte för att vi räknat fel... Ifall nån blev nervös nu ;)

Vi hann en liten bit till och sen körde S. på ett tag till medans jag fixade krubb! Har sagt det förut och säger det igen - har VÄRLDENS bästa kille! Han har f*n koll på allt!

Och äntligen kommer nu det som ni alla väntat på! Jag har ju förstått att alla stora bloggerskor lägger ut dagens outfit - blondinbella, kissie, hon lilla schuterman och diverse andra bruttor... Det hör liksom till och inte vill lilla jag vara sämre! Så varsågoda folks; Today's outfit:



Skor: Asics - 8 år gamla

Strumpor: H&M

Byxor: Jula

Tröja: Nån julklapp från jobbet

Handskar: Tegera

Solisar: Statoil

Keps: "Billabong" S. hittade den i Vaxholm på ett jobb, nån plåtslagare hade glömt den, troligtvis härstammar den från Thailand eller nåt...

Hörselkåpor: Peltor

Cirkelsåg: Makita

Jag blir inte sur om ni kopar! :P

Nä, om man skulle sluta fjorta sig och slänga sig i soffan - S. går in på sin sista arbetsvecka imorgon :)

Puss & kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: