Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Sneakpeek!

Kategori: Allmänt

Godkväll! Vi håller på att ta igen 8 månaders totalt fokus så det bidde inget blogginlägg igår då jag somnade som den lilla gris jag är vid ett väldigt tidigt klockslag ;)
Här kommer iaf första bilderna på huset nu när vi faktiskt bor här :) 
 
Första frukosten var ljuvlig!  Jag fick koka vatten på induktionshällen och stod bara och suckade av glädje för att det gick så fort ;)
 
 
I lördags hade vi första middagen och J hjälpte oss att hämta en massa saker från Shurgard så det gick med en rasande fart! I mitten lekte vi av oss lite med en frisbeeturnering, det gäller att hålla barnasinnet i behåll ;)
 
Lyckades inte ta fler bilder på maten än detta då jag skar mig pretty bad i fingret, men vi åt sååååklart kycklinggratäng som den första lagade rätten i huset - vad annars? :D
 
Lite från vardagsrummet
 
Sakta men säkert så börjar vi komma iordning, S har målat ett av sovrummen däruppe idag och på lördag ska vi kolla på tapet till vårt sovrum, nu sover vi i gästrummet på nedervåningen. Där vi iofs trivs väldigt bra :) Men vi ska ju flytta upp så småningom så lika bra att börja titta :)
 
Blir en tidig kväll nu också, försöker tanka upp mycket sömn efter de senaste veckorna!
 
Puss & kram!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: