Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Happy valborg!

Kategori: Allmänt

Godkväll! Hoppas ni har haft/har en bra valborg :-) Vi körde grillpremiär och struntade högaktningsfullt i brastittande utan stannade inne och umgicks istället, funkade finfint ;-) Vi konstaterade att vi börjat bli gamla när man inte tycker det är värt att lukta rök om jackan haha! Jag fixade efterrätten och eftersom vi skulle grilla så körde jag på det all the way

Gjorde fruktknyten i folie som jag rev mörk och vit choklad över, la på grillen när vi skulle äta på lite eftervärme och sen var de lagom varma när det var dags att äta

Vaniljgrädde till så var det komplett :-) Idag hade jag melon, päron, ananas och jordgubbar som jag tärnade, man kan ju ha vadsomhelst. Kiwi, mango, äpple eller banan är också gott :-) Imorrn blir det husfix och annat göra, bilen ska städas bland annat... Hoppas på finväder :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: