Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Slang och mint!

Kategori:

Hej! Hoppas ni har en skön lördag, jag blev väckt kvart i tio och då sov jag så hårt att huvudet dunkade... Frukosten var framdukad när jag kom upp så man kan verkligen säga att jag fick en soft start på dagen :-) Vi har grejat på med hålet i vardagsrummet, mest S. som kan fixa men lite kunde jag bidra med

Lakanet nertaget!

Min arbetsplats ;-) Uppdrag - mata ner slang så att vi kunde dra den till tvättstugan

Ergonomi och säkerhet är prioriterade områden här hemma... Sen kunde vi inte vara två längre så då roade jag mig själv (d.v.s betala räkningar, skura duschen, tvätta, handla och baka) Gillar faktiskt att inte behöva stressa vissa dagar och skrota runt hemma :-) S. kom hem med denna igår

Var ganska givet att baka då! Så jag gjorde den här

Står nu på avsvalning och väntar på att bli uppäten (nä okej, kanske inte helt uppäten) ikväll!

Nu ska jag hjälpa snickaren! Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: