Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Arbetsmyror

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Glömde helt bort att blogga igår, semesterhjärnan är inte helt av än verkar det som ;-) Sitter på bussen in till stan just nu, uppstart med jobbet inne på Skeppsbron, så nu hinner jag fördriva lite tid :-) Vi åkte och hämtade golvet och underskåpet igår, tänkte lägga det till helgen. Men jag vet inte vad vi lider av för när vi burit in det så kunde vi ändå inte låta bli att börja! Så sagt och gjort





Vardagsrummet är nu ett vardagsrum igen :-) Sen gjorde vi en bit in i köket, en väldigt krånglig bit ligger där så då var det lättare om vi hjälptes åt istället för att S. ska mecka med det själv idag

Såhär såg det ut imorse när jag åkte, blir spännande att se vad som hänt när jag kommer hem :-) Känner jag min käre snickare rätt så har det nog hänt en hel del ;-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: