Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Lördagsmys

Kategori: Allmänt

Vilken lördag! Vi har inte gjort ett dugg hemma... Konstigt att man väntar på att få flytta upp i nästan ett år men nu när vi får har vi inte så bråttom ;-) Haft annat för oss idag, jag startade dagen med att åka till stallet för att hjälpa en kompis dotter som ville rida, och eftersom mamma är hysteriskt rädd för hästar ryckte jag in :-P Sen hann jag bara hem och byta om innan vi brände ner till M & M, S. skulle hjälpa till med deras takfot. Jag och M. parkerade oss på altanen och coachade från sidlinjen, drack kaffe och myste med hundarna




Börnie hade inte bråttom nånstans

Dessa två sötnosar alltså...! :-) Sen sladdade vi hem och bytte om igen innan vi for till J & E på middag

Mina favvosar stökar på i köket, vankas gourmetmiddag med ankbröst och annat smask :-) Imorrn blir det kanske lite gjort hemma, vi får se vad orken räcker till... Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: