Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Slapparkväll

Kategori: Allmänt

Eller? Alltid när jag är ensam hemma tänker jag att jag ska chilla men sen kom jag på att jag måste åka på bibblan med böcker. Och då kunde jag ju lika gärna handla också, eftersom jag inte är hemma tis-tors kväll. Och jag HATAR att småhandla! Så det fick bli så :-)

Handlade ifall kriget kommer ;-) S. kom hem och gav sig iväg på en powerwalk. Fast han kom inte långt innan jag ringde hem honom eftersom frysdörren lossnade!

Så snickaren fick ta fram verktygen igen illa kvickt. S. var hemma när killen från Siemens kom och bytte dörrar för ett tag sen och vi kan väl säga att vi har väntat på att nåt skulle hända...Plattnacke! Men nu är ordningen återställd :-) Imorrn har jag föräldramöte på jobbet så finns risk att det blir gles bloggning. Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: