Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Juldagen 2013

Kategori: Allmänt

Hej på er! Hoppas ni alla haft en lugn och skön juldag :) Vi åkte in till Rigoletto och rev av en bio (Hobbit  2 - skitbra) och passade på att köpa ett minneskort till min nya älskling :D När vi kom hem satte jag mig och tröck (skriver man så?) på alla knappar samtidigt och hade instruktionsboken bredvid ;) Pratade med pappa mitti och det är tur han kommer upp nästa vecka så vi får ha lite kurs, även om jag är otrogen med en Canon... Hehe! Fotade runt lite här hemma på en massa strunt, här är 2 av mina mästerverk ;)
Mycket mer än så har jag inte att bjudå på idag, imorgon kommer familjen hit på middag så då blir det nog nåt litet recept kan jag tänka mig :) Puss & kram!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: