Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Lasagne och diverse

Kategori: Allmänt

Hejhopp! Ligger och jäser i soffan med hallonpaj och vaniljgrädde, I löööve fridays :-) Har jobbat första veckan på nya jobbet och det känns huuur bra som helst! Ganska stor kontrast mot mitt förra jobb men jag gillar ju att sätta tänderna i det jobbiga så det passar mig som handen i handsken... Tror det är bra att byta jobb ibland också, få se lite nytt och utmana sig själv :-) Idag kom den också till slut - snön :-D

Som jag längtat! Har en elev som aldrig sett snö förut, kom till Sverige i juni... Hur roligt som helst att få vara med första gången han upplevde det! :-) Idag har också "julsoffan" blivit klar

Kunde inte låta bli att köpa det vita fodralet, eftersom det ganska ofta känns så här hemma ;-) Men nu hörni, the lasagnerecept of lasagnerecept:








Sen strör ni bara ost på och gräddar i 225 grader i 30 min och låter svalna en stund...
Om ni följer det här (okej då minus levern) så lovar jag att ni inte blir besvikna :-) Jag är en riktig lasagnesnobb eftersom jagär uppväxt med ett och samma recept och har svårt för när folk ska blanda in ost i såsen eller majs eller vad det nu är... Hehe! ;-) Nu ska jag fortsätta svulla med paj och så hörs vi imorgon :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: