Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Slit och snor

Kategori: Allmänt

Japp, ungefär det har dagen sett ut ;-) Kände mig allt annat än pigg imorse men det var bara att slänga upp håret, skita i sminket och åka till jobbet för att göra iordning rummet... När IKEA kom med möblerna började jag med soffan, ganska enkel att skruva ihop faktiskt!

Mycket vända och vrida men till slut så :-) Köpte med mig sprejfärg för att piffa upp anslagstavlan

Tog ingen efterbild såg jag numen det är ett snabbt sätt att fixa till typ allt egentligen, I löööve sprejfärg! Efter ganska mycket monterande och snytningar plus lite halstablettsätning blev det såhär fint


Ska upp lite tavlor på väggarna och annan belysning men på det stora hela så är det klart :-) Ska funka för både tjejer och killar från 12-15, tror att alla kommer trivas :-) Efter jobbet gjorde jag en sista kraftansträngning och åkte på Bauhaus och köpte gran!
Urvalet var ganska rejält

Tyckte det är svårt att välja när de står i nät sådär... När jag var liten tog jag och pappa bara en promenad ner till Ica Ettan och så pekade man på en fin efter mycket inspekterande och så gick man hem :-) Det var tider det! Men jag fick hjälp av en snäll tjej som sa att hon kunde sprätta upp nätet åt mig. Men om jag inte vill ha den då frågade jag? Snacka om att vara till besvär! Nejdå sa hon, det var bara att näta om! Hehe så då fick hon göra det :-) Smidig liten mackapär det där

Tänkte köpa en lite mindre iår men det gick väl ungefär som det brukar... Så jag kom ut med den här och kom på då att den kanske var lite väl stor för Babben... Men nädå, det gick finfint! Eller ja, det gick iaf ;-)


Liten men naggande god vår lilla bil :-) Nu står den i vattenhinken i förrådet för att vänja sig lite, ska sprätta den imorgon

Blir förhoppningsvis klädd imorgon kväll :-) Nu väntar jag på mamma som ska komma hit med mat, fredagsmyyys :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: