Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Årets första skörd

Kategori: Allmänt

En tallrik fick jag ihop iaf :-)

S. har fortsatt gräva idag, vi har kopplat på lite vatten till blandarna uppe, jag har städat ur det sista sovrummet, men inte har jag fotat en enda bild! Blir så vissa dagar, går i ett liksom... Jag får visa imorrn! Nån container blev aldrig hämtad idag... Jag ringde och dubbelkollaade eftersom jag inte litar på typ nåt företag längre och jodå, allt stämde och det var bokat och klart så det var bara att vänta på att killen skulle komma förbi! Jorå, vi väntar fortfarande... En fullständig skitsak egentligen men jag blir så trött på strul såna här gånger! Aja, jag tar tag i dom på måndag, ska försöka behärska tonläget ;-) Imorgon ska vi börja gjuta - 32 säckar grovbetong ligger bara och väntar på att bli knäckta :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: