Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Dödstrött!

Kategori: Allmänt

Är så trött att jag knappt orkar formulera en tanke... Men ett inlägg ska jag nog kunna knåpa ihop :-) Blev en 13-timmarsdag idag igen, hunnit med att

Färdigstryka garagegolvet, supernajs blev det :-) Bygga garderober

Som min proffssnickare har kapat för alla rör, vattenmätare, elsäkringar och gud vet allt, sitter som en smäck!

So the room formerly known as kaosstugan

Är nu faktiskt en tvättstuga igen

De hade inte dörrarna vi ville ha, så vi får vänta ett tag på dom... Sen har jag städat till höger om bilden också,men jag har varken för eller efter på det - gick utav. bara fan när jag satte igång! Sååå trötta på alla grejer överallt så vi skulle kunna spy! Men snart får vi använda alla utrymmen :-) Och så slänger jag skoningslöst, hjälper också ;-) Såhär blev blandarna och handfatet däruppe

Och så har vi smackat upp all inredning i tvättstugan, blev bra med förvaring :-) Visar bild imorrn, nu sitter fötterna i fotbad... Hade typ kramp i trampdynorna om man nu kan få det? För mycket flip-flops och barfota idag! Hörs imöra :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: