Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Nä, jag jobbar inte här...!

Kategori: Allmänt

Igår när vi var på tippen kom det fram en kille och frågade var han skulle slänga sten? Sen tog det 3 sekunder tills han insåg att "nähä, du kanske inte jobbar här?" Haha nä sa jag men du kan kasta det på schaktmassor, jag är här rätt ofta ;-) Sen vidare till Bauhaus och när jag stod i kö för att kolla en leverans känner jag en hand på min axel och ett "du, spännband var har ni det?" Samma sak här, han kom på sig själv och skrattade till... Herregud, en tjej får ju inte vara ifred nånstans! ;-) Bara för att man har arbetsbyxor och en tumstock på sig... :-) Mosaiken är nu fogad och klar



Snart kommer duscharna upp :-) Vi håller på att bygga kommoden nu, orkade inte göra det igår själv

Det är godmorgon från Ikea med bredd 120, har lilla därnere och är jättenöjd! Köpte bänkskivan igår och handfatet ligger och väntar så med lite tur kan vi snart ha det uppe :-) Blandarna är beställda men kommer nog inte förrns nästa vecka tidigast... Hatar leveranstider! S. har spacklat klädkammaren

Sen ska vi nog försöka hinna få upp handfatet på lilla toan - återkommer med eventuella framsteg :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: