Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

SÅÅÅLD!

Kategori: Allmänt

And ding dong, the caravan's gone!!! :-) Igår ringde det ett par som kom och tittade och idag kom de tillbaka och köpte :-D Så fantastiskt enormt skönt, den var jättebra och allt det där men vi är ju verkligen inga husvagnsmänskor och ville bara bli av med den. Så nu är det tomt på vägen och vi behöver inte tänka på det nåt mer :-) Jag har varit iväg och handlat på förmiddagen, köpte bland annat en spegel till hallen som jag ska visa när den är upphängd, S. sitter och planerar altanen och frågar då och då vad jag tycker.om vissa mått och sådär... Tja, vi kan väl säga att jag är till lika mycket hjälp som vanligt ;-) Nu ska jag slänga lite kött i marinad, ikväll kommer kompisar från Sundsvall hit och hälsar på :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: