Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Senaste dagarna

Kategori: Allmänt

Hej! Har ju inte lagt upp några bilder sen i lördags kväll men det betyder ju inte att det inte händer nåt här på bygget :-) Först tar vi vår nya inredningsstil - industrichic!





Jodå, dumt å klaga ;-) Så ni förstår ju att vi håller oss mest utomhus! Vi grejar på med altanen







Fick supermycket hjälp av J. igårkväll :-) Han smygtog ett kort på mig och S. när vi höll på, inte ofta vi fastnar på samma bild!



Här vi entrén kommer vi ju trampa rätt ofta så jag sa till S. att "jag skruvar lite extra här"

Sen tyckte han av någon anledning att jag spårade ur lite ;-) På baksidan har vi lagt markduk i slänten så att vi slipper gräs och skit

Sen har vi faktiskt gjort mycket mer men mobilen låg på laddning då så jag har inga kort på det, får visa imorrn :-) Vi tyckte att vädret var toppen idag - kallt och snålblåst! Man orkar så mycket mer då men jag tycker ju såååklart synd om er som är lediga... Not! Hehe nu ska vi sova och ladda inför skruvarverkstad :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: