Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Bekväm, bekvämare, bekvämast!

Kategori: Allmänt

Håller på med mellanväggen i garaget och D. frågar var vi ska ha innerdörren? Tja här eller där eller typ här (måttar också med händerna under tiden jag beskriver) med tanke på att vi ska få ut max med yta och att den inte ska slå i nåt och bla bla bla blir mitt svar... Vad tänkte du frågar jag S? Jaaa, alltså jag skulle vilja ha den här (pekar mitt på väggen)... Då slipper jag flytta brädhögen! ;-) Och ja, jag orkade inte ens nästan bry mig så så fick det bli :-)

Första reglarna

Bygga runt går finfint ;-)

Som sagt, ibland är vi lite bekväma av oss! Idag är jag så trött att ögonen värker, vettetusan varför men tröttlisa är jag iaf... Så det blir en lugn kväll för oss båda :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: