Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Biten!

Kategori:

Sitter och kliar ihjäl mig på säsongens första myggbett! Hade långbyxor på mig igår men de små jäklarna måste ha bitit igenom de igår när vi satt ute och grillade korv med kidsen... På armarna har jag däremot inte ett enda konstigt nog, fast jag var barärmad! *ingen logik* Men men, det hör ju liksom till :-) Idag har det varit sånt övermäktigt sommarväder, har haft shorts och bikiniöverdel på mig hela dagen, SKÖÖÖNT! Kortgaveln är nu redo för målning, ger mig nog i kast med det imorgon :-)

Grabbarna innan de kom på att

det är lättare att bygga upp ställningen :-)

Sista biten dithamrad :-)

Klart! Imorrn är det arbetsdag för båda, den lediga veckan gick fort :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: