Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Elplanering!

Kategori:

Vi lurar på hur vi ska ha lampor, spots och uttag i garaget, just nu ser skissen ut såhär

Pröffsigt värre va? ;-) Och denna djungel av skymningsrelä, rörelsedetektor, timerinställt ljus och andra finesser tåls att tänkas på! Och inte bara behoven nu utan även några år framåt... Pust! Tur vi har expertkompis att fråga :-) Jag ligger ganska lågt, S. har mer koll på det där så vi gör som vanligt... D.v.s jag säger att jag inte bryr mig så noga för att sen komma med massa åsikter när vi håller på att utföra det som jag inte hade så mycket åsikter om! ;-) Hur han står ut är en gåta :-) Kanske är det maten... Mina nya serveringsfat levererar som väntat

Idag blev det kycklingwok som jag åt alldeles för mycket av. Lunchen serverades 10:25 idag och det var två varmkorvar med bröd ;-) Så jag var liiite hungrig! Imorgon är det skolavslutning (igen!) och det börjar med ena skolan först, sen picknick hos en av mina chefer, race till nästa skola, avslutning och sen upp till fritidsgården för att käka och sen fälta på kvällen/natten - om bloggen är tyst imorgon vet ni varför ;-) Men sen är det långhelg! :-D Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: