Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Första dagen

Kategori: Allmänt

på S. semester blev "rätt" produktiv... ;-) Vi startade med en morgonprommis vid 7:30 imorse och sen frukost. Sen blev klockan 17:30 kändes det som! S. började med att spackla

och under tiden det torkade hann vi åka med ett släp

lika fullt som alltid! Sen en tripp till Byggmax, MAX (lunch) och slutligen Bauhaus innan vi for hem och fortsatte! Jag har målat takfot,

kvistlackat

och städat garaget i kubik! Men det har jag inge kort på, hur kul är det? ;-) S. satte sista väggskivorna och spacklade de också så att vi kan slipa imorgon

Sen har vi nog gjort nå mer å, men jag minns inte allt vi pysslar med hela tiden haha! Det bästa som hänt idag: badrumsgolvet är färdiglagt!!!





Ruggigt nöjda är vi :-D Nu for S. till gymmet en sväng och jag har kastat mig i fåtöljen med ett glas rosé och senaste Elloskatalogen, riktiga hemmafrufasoner! Hoppas solen lyst på er idag, vi fortsätter greja imorgon :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: