Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Gröna fingrar

Kategori: Allmänt

Hej! Den här dagen flög iväg, har precis kommit hem efter lite proviantering på Ica... Köpte svenska jordgubbar men alltså... Så goda är dom inte tycker jag! Tacka vet jag öländska ;-) För flera månader sen skrev jag om orkidén som vi fick i present av S. syster och som jag trodde att jag skulle döda tämligen omgående... Och det gjorde jag också! Men de här två rackarna som jag tog hem från mamma har jag ställt i vardagsrumsfönstret och kors vad de trivs!

Knoppar som bara den :-) Kanske finns hopp för mig ändå ;-) Packade upp handfatet till stora badrummet idag

Köpte ett en meter brett istället för två mindre. Från www.sigro.se Fattas bara blandare som jag har svårt att hitta några jag vill ha... Men det löser sig :-) För övrigt kan jag tipsa om ett jädra effektivt sätt att dra ur gräsklipparen så att den går som smort igen...

Skit helt enkelt i att kolla om oljelocket är på... Starta som vanligt bara! Usch vad det sprutade, men som sagt, gick som ny efter den urblåsningen ;-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: