Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Inklistring

Kategori: Allmänt

Hellu! S. har precis blivit klar med hålen för spottarna i duschen, superfint blev det :-)



Eller alltså just nu är det ju inte "klart" haha men det S. ska göra innan vi sätter kakel är klart ;-) Slutresultatet kommer vara aningen mer förfinat :-) Spacklingen är också gjord för andra gången



Fallen blev jättebra! Hatar duschar där det känns som att man står i nedförsbacke... Fixturen till vägghängda toan har också kommit

Bygger man "bara" in i väggen sen så blir det fint! Nu ska S. fara på gymmet och jag ska ha mysstund med mig själv...

D.v.s klistra in alla nya recept jag klippt ut :-D It's like heaven ;-) Imorrn jobbar jag min näst sista dag innan sommarlov - dödsskönt! Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: