Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Kakfrossa och felleverans

Kategori: Allmänt

Hej igen! Ikväll tog jag och mamma en spontantripp till Tyresö slott, magiskt fint därute :-) Och vi timade cafét perfekt, just på torsdagar har de öppet till 21:00... Vi satt ute i det extremt soliga vädret och käkade dögoda pajer

Alltså det är så gulligt på det här stället så man tror man hamnat i en Disneyfilm, pajerna står på svalning i fönstret

och kakbordet står redo för hugg in ;-)

Och det bästa av allt: man får lägga på precis HUR mycket klet (grädde, vaniljsås) man vill!!! :-D Kommer nog bli en och annan tripp dit i sommar tror jag...
Badrummet uppe är nu fogat

Ljusgrå till det vita och antracit tror jag det hette till duschen

Blev superfint! Och smygarna är silikonade och klara

Det är detaljerna som gör det ;-) Leveransen idag var inte alls några duschar utan bara några små lampor :-( Viktiga iofs men jag avskyr när saker inte levereras som utlovat! Men men, de kommer väl :-) Nu ska jag vänta på att bröden i ugnen blir klara, sen är det hopp i säng som gäller! Imorrn är det S. sista dag :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: