Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Lite ditt och lite datt!

Kategori: Allmänt

Hej! Lite allt möjligt som hänt idag, när jag kom hem från jobbet var S. i full färd med att bära upp det här

Golv och duschväggskaklet :-)

Can't wait innan det är på plats med mosaiken :-D
Nu håller vi på att tätskikta



Golvet ska också få sig en omgång innan det är dags för det roliga ;-)
Kom på den smarta idén förut att testa den pyrolytiska rengöringen på ugnen eftersom den ser ut såhär

Så jag ställde in den och hann inte mer än reagera innan den låser sig! I 2 timmar... På 400 grader... När det är 22 plus ute...! Jodå, jag kan ja ;-) Den får hålla på, ska bli spännande att se om det faktiskt funkar... Imorrn jobbar jag min sista dag innan sommarlovet, även om "jobbar" kanske känns som att ta i lite...

En del av min dag idag ;-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: