Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Ljuva sommarlov!

Kategori: Allmänt

Kickade igång dagen med frukost på Vurma - supergott!

Yoghurten kommer jag idésno rakt av - jordgubbar, yoghurt, mandel, tranbär och solrosfrön :-) Hade date med bästaste M och solen lyste på oss heeela morgonen! När jag kom hem åkte jag bland annat på Bauhaus och köpte tak. Nyansen vi skulle ha var slut fast det stod i datorn att de hade hemma, så jag fick köpa den andra svarta (dyrare, men ingen skillnad i färg) för samma pris - det är sörviss det! :-D Sen åkte jag hem och la två paket innan det var dags att laga middag, triviala aktiviteter hinns också med ;-) Badrummet är nu såhär snyggt!

Plats för spegel som kaklas in

Väggen direkt till vänster när man kommer in

Och så duschen! Nu mina vänner kommer jag ta en liten paus från bloggen, tänker fira midsommar och vara tokledig! Men jag är tillbaka på söndag igen, senast :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: