Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Målarspruta

Kategori: Allmänt

Hej! När jag var på Bauhaus sist så bestämde jag mig för att lyxa till det och köpa en målarspruta :-) Var så fruktansvärt osugen på att rolla i garaget och sen ska det ju slipas möbler, målas staket och målas dörrar i stugan så jag kände att den nog kommer komma till användning... Premiärade den idag, vi var för att uttrycka det milt inte ALLS överens i början, hann t.o.m ringa ett samtal till S. och säga att det var nog bäst att han köpte med sig en roller och nåt jävla tråg hem för detta var det sämsta skit jag nånsin köpt...! Typ så ;-) Sen hittade jag nåt litet vred och skakade om färgen litegrann och tjoff sa det - sen grundades hela garaget på typ 20 minuter :-)



Bara att slipa taket imorrn, skiva klart, spackla och grunda... Tur S. har gått på semester idag ;-) Och hörni, om ni vill ha två bra filmtips: "The call" med Halle Berry och "Olympus has fallen" med Gerard Butler - hövva vad bra de var! Återkommer imorgon med uppdateringar, kom på att badrumsgolvet ska kaklas också... Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: