Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Nationaldagen 2013

Kategori:

Hej! Sen bloggning idag igen, har inte hunnit skriva förrän nu. Byggt, städat och målat hela dagen, sen åkte vi till Sickla och såg Baksmällan III :-) Vi körde på en favorit i repris och käkade på Urban Deli igen, gott! Filmen var helt okej men jag tyckte inte att det var "baksmällan-nivå" på den... Så vi kom hem precis och ska sova strax, imorrn är det mer målning och panelspikning som står på agendan :-)

Jag började dagen med att städa ett av sovrummen däruppe som vi haft/har som sågrum...

Gäller att hålla efter, snart ser det likadant ut igen ;-) Utvändigt har S. panelat för glatta livet idag!

Entrén till garaget (som faktiskt är färdigpanelad men jag glömde fota)

Sen byggde vi upp ställningen så att det blev liiite lättare att nå ;-) Jag roade mig på baksidan med att grundmåla takutsprånget

Att måla ovanför huvudet blir alltid lika prickigt :-) Och trött i armen blir man! Sen hade jag en något mer ergonomisk ställning när jag målade väggen tack och lov

Resten sparar jag till imorrn! Nu säger jag godnatt, hoppas ni alla haft en bra nationaldag :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: