Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Blåkulla

Kategori: Allmänt

Hej!
Ledsen att jag varit en dålig bloggvän denna veckan! Idag hade jag kvällsmöte på jobbet och sen var mamma här hela kvällen och S. ligger med influensa så denna kväll sprang iväg...
Vi ska jobba på här hemma i påsk och igår köpte jag foder på Hornbach (igen) 20 st fick jag in i lilla darlingen ;) Att jag sen fick planera mina bromsningar i 3 mil var en annan femma *s*
Imorrn jobbar jag som vanligt och även eleverna går "heldag" dvs till 14:00, något de varje år hamnar i total chock över! "Amen mamma slutar tolv på sitt jobb"... Ja men du har en dryg veckas lov framför dig brukar jag kontra med, de flesta blir tyst då ;) Ska rida som vanligt imorrn kväll och förhoppningsvis är S. piggare på fredag stackaren, han har nog fått det jag hade förra veckan...
Hoppas ni alla får en härlig skärtorsdag, glöm inte att polera kvasten innan ni flyger iväg ;)
Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: