Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Tre idioter på resa - återkomsten

Kategori:

Mmm... sladdar in på Max i Norrköping för att köpa kvällens middag... Beställer det vanliga - dvs familjen krångligs "vanliga" En frisyr (bara burgaren) utan tomat, en liten hamburgare till det, ett friscomål utan rödlök, chilli cheese till det, ett vanligt friscomål med en liten hamburgare till osså två dipp! 304:- säger kassan.. Eh, nä knappast! Efter mycket dividerande om friscomål hit och dit så fick vi ner priset till en mer rimlig summa, jag känner mig dock skeptisk till bruden i kassan och baksäteschaufför som jag är nästan skriker till slut att vi inte har allt med oss till grabbarna där fram, varpå J. skriker åt mig att lugna ner mig, varpå S. tar emot maten och kör iväg... Halvvägs på väg till motorvägen säger S. jo vadå?? Att det fattas en friscoburgare! Tur det ligger en till Max 50 meter därifrån så att vi kunde svänga in och införskaffa den saknade burgaren ;-) Mmm... så går det när vi är ute och reser haha!
I övrigt har vi nääästan hunnit klart hos pappa, tiden rann ut till slut så vi fick kasta in handduken och göra klart en annan helg :-) Fint blev det iaf! Har en dryg timme kvar innan vi är hemma så jag ska utnyttja tiden till max med att råslappa här i baksätet - hur ofta slipper jag köra liksom? Hoppas ni alla haft en skön helg, nu är det officiellt vårmånad :-D
Puss & kram!

Kommentarer

  • Pappa Stefan säger:

    Vi tycker att ni gjorde ett fantastiskt jobb när ni var här och vi ser fram emot nästa besök. Glöm inte cognacsgravad biff med nobissås och potatistoppar med parmesan:-)

    2013-03-15 | 12:43:18

Kommentera inlägget här: