Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Upprörs

Kategori:

Läser om 13-åringen i Kumla som ställt sig på tågspåret, troligtvis som en följd av mobbning... Klickar över till Korrespondenterna på 2:an som handlar om legalisering av droger och att man kan köpa ett intyg för 55 dollar om att man har "ont i ryggen" och då får röka på enligt lag... Fortsätter sen med Geijeraffären och bordellmamman där man ifrågasatte 14-åringar om det verkligen var så hemskt..? 30 år sen det sista hände och jag vettefan om jag tycker vi har kommit så långt? Ska gå och lägga mig med vetskapen om att "mina" ungar alltid blir tagna på allvar av mig, men räcker det? Det är vi vuxna som håller på att sabba en hel generation och jag känner just ikväll en matthet inför detta faktum!
Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: