Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Datenight!

Kategori:

Guten kväll! Precis hemkomna efter en middags och biokväll, vi tyckte vi förtjänade det ;-) Plattan gjöts idag och den blev perfekt!

Klockan sju imorse var det uppställning och nu har S. vattnat den en sväng för att betongen inte ska torka (eller brinna heter det väl egentligen) för fort

:-) Vi såg Fast & furious 6, SOM jag längtat! Ni som känt mig ett tag vet ju att min kärlek till dessa filmer är "ganska" stor och tja, vad ska jag säga... Den var allt och lite till :-D Innan bion så käkade vi på Urban Deli som öppnat en restaurang i Sickla, superbra var den! Jag tog en cheeseburgare och S. en grillkorv extra allt



Gott! Nu blir det inte mycket mer gjort ikväll, känner oss rätt nöjda :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: