Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Det sjunker in

Kategori:

så sakteliga att vi faktiskt vann!!! Hann bara kolla imorse, få ett glädjeutbrott och skriva en status på fejan innan jag hade elever som knackade på... Och sen var det en strid ström hela dagen och då hinner/kan man liksom inte tänka på annat! Sen gasade jag hem och gjorde en handbromsvändning typ - åt och bytte om på två röda innan jag åkte till stallet med mamma :-)

Mamma på Timmy, sitter som en smäck på hästryggen! Hon brås på mig tror jag ;-)
Så först nu börjar jag faktiskt fatta att vi har fått 25.000:- att handla för, helt sjukt mycket pengar!!! :-D Ringde till pappa som nominerade mig och berättade den glada nyheten, han blev nog nästan gladare än jag :-) En grymt bra dag helt enkelt! Imorrn har jag avslutningsmiddag med 9:orna så bloggen pausar nog då en kväll - but I'll be back! Och TACK för alla gratulationer, ni är ju guld värda alltså :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: