Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

It's hanging!

Kategori:

Välkommen maj månad, äntligen säger jag :-) Har premiärburit shorts idag på ren vilja! S. har ägnat sig åt underhållningen i hushållet och äntligen är den uppe!

The projektor :-) Ignorera kabeltrasslet, vi ska fixa det vid tillfälle... Sen har han fortsatt med hålet där duken ska vara, jättefint blir det

Gipsat och spacklat och slipat och grundat och målat! Målet är att få upp duken idag, vi får se om vi lyckas med det :-) Jag har roat mig med att tvätta bilen både på längden och tvären, uppe och nere, framifrån och bakifrån och invändigt och utvändigt! Vi kan väl säga att det behövdes och att den nu är förbannat ren :-) Efter att ha smackat i oss denna till lunch

ska jag nu baka en banankaka då jag av någon anledning har köpt bananer varje gång jag handlat denna veckan, så vi har en hel plantage här hemma nu... Bästa sättet att rädda dom tycker jag ;-) Hoppas ni har en skön första maj! Puss & kram!

Kommentarer

  • Årets Byggblogg säger:

    Hej. Vi har fått tips om din blogg till Årets Byggblogg - en nyinstiftad utmärkelse av byggvaruhuset BAUHAUS. Årets Byggblogg avser utnämna Sveriges bästa byggblogg den 29 maj 2013. Vinnaren belönas med ett projektkort laddad med 25 000 kronor att handla varor för på BAUHAUS. Vill du delta, vänligen anmäl din blogg här: http://www.bauhaus.se/byggblogg. Allt gott, Tilde BAUHAUS

    2013-05-02 | 14:45:38
    Bloggadress: http://www.bauhaus.se/byggblogg

Kommentera inlägget här: