Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Takstolsdag!

Kategori:

Hujedamej vad grabbarna har skruvat takstolar idag :-) De började redan vid 10 imorse och vi vinkade av J & E för en halvtimme sen, iofs har vi ätit middag då några timmar men ändå ;-) Superduktiga har de varit!

Fundering på hög nivå

Teamet "går utav bara fan"

Vi kommer ha sex takstolar i garaget, några kvar att skruva imorgon! Jag har inte tillfört ett smack idag, har fixat lunch och öl typ ;-) Min förkylning hade inte precis gett med sig under natten så jag fick en lugn dag, hoppas på att känna mig piggare imorrn så jag kanske kan tillföra nåt iaf... Men när jag var och handlade sprang jag på dessa godingar som jag spanat på ett tag och nu var det 30 % rabatt... Så JA, jag plockade fram kortet och fick med mig de hem :-)

Rosa är ju inte riktigt min färg i vanliga fall men ibland måste man ju va lite wild and krejzy!

Och de kom genast till användning, perfekta som grillfat :-) Nu har jag sprutat in nattens första dos nässpray och hoppas på att slippa vakna i 90 graders vinkel inatt mot sänggaveln... Kroppen (som inte fick nån luft gissar jag) hade liksom försökt kompensera det natten till idag genom att pressa upp huvudet mot vår tygklädda gavel och jag vaknade 05:42 med nackspärren from hell! Not väry najs... Lovar att återkomma med en fullständig redogörelse imorgon på hur nattens lufttillförsel har varit, förstår att nu knappt kan bärga er ;-) Puss & kram!

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Dom är duktiga dom, våra killar! :D

    2013-05-26 | 11:07:54

Kommentera inlägget här: