Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Trapp

Kategori: Allmänt

Har ju haft så fullt upp att jag helt glömt att visa er trappritningen som ÄNTLIGEN blev som vi ville ha den! Eller ja, jag hade ju en annan bild i huvudet men höjd och bredd är ingenting man ändrar på i en handvändning så jag fick väl backa på den då... ;) Vi fick grym hjälp av Olssons i Färila till slut, enormt bra service :) www.olssonstrappor.nu ifall någon är i trappköpartagen!
 
Vi kommer bygga in trappen helt sen, tanken är väl att vi ska kunna ha någon slags förvaring under, vi får se hur allt löser sig. Så skönt att det till slut är bestämt och beställt, kunde aldrig föreställa mig att det skulle vara så krångligt att få tag i en vit new england-trapp i landet "ektrapp för hela slanten..." Inget ont om ek men över min tröskel kommer det ICKE! Så nu är det bara att vänta på leverans, de skulle komma och kontrollmäta en gång eftersom vi lägger på räcken på övervåningen och då är det viktigt att det blir exakt ;) Vore mindre kul om nån sladdade ur tofflorna och hamnade på hallgolvet...! Nu ska jag fara hem och kolla hur garagebygget artar sig :)
 
Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: