Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Billy the kid

Kategori: Allmänt

Eller ja, horse då! Fick prova ny häst idag igen, en pigg 6-åring som var hur söt som helst :) Blev lite tokigt några gånger men det var mitt fel och på det stora hela kan jag nog misstänka att han kommer bli en ny favvo... Efter lektionen kom det fram en tjej som rider i gruppen efter och gav mig jättefint beröm, värmde ända in i hjärteroten :) Sen när jag kom hem tyckte jag att jag förtjänade bullar och mjölk, ångrar det liiiitegrann nu! I övrigt har det varit en lugn dag utan alltför mycket drama... Eller ja, jag jobbar ju med tonåringar så lite drama är det ju alltid men inte för min del ;) Men hörni, nu är jag så nyfiken på ER! Jag ser på statistiken att ni är några stycken som kikar in här :) Skulle bli jätteglad om ni lämnar en rad om vilka ni är och hur ni hittade hit, struntsamma om vi känner varann eller inte! Okej? Klara färdiga GÅ! Nu ska jag "se på film" d.v.s somna till förtexterna ;) Puss & kram!

Kommentarer

  • M säger:

    Jag vann!!! Vi har ju känt varandra ett tag o ja fick länken av dig :) Awesome blogg!

    2013-11-14 | 21:57:19
  • Sara säger:

    Hittade den här bloggen via Årets Byggblogg och fastnade direkt ;) började med att läsa från första inlägget till sista, och nu klickar jag in här 1-2 ggr om dagen!

    2013-11-14 | 22:25:16
  • Helena säger:

    Jag är ju här inne varje dag för att se vad som händer :-) Kram Helena

    2013-11-14 | 22:36:40
  • Ulla och Topi Laiho säger:

    Vi har tittat på nybygget allt eftersom ni blivit färdiga och vi är klart imponerade!

    2013-11-15 | 12:55:08
    Bloggadress: http://www.minnatur.blogspot.se/
  • Linda säger:

    Jag satt & googlade på hus/renoveringsbloggar i våras då jag & sambon letade hus. Hittade då till dig & läste igenom hela din blogg på bara någon dag, fastnade på en gång! Tycker om variationen & att du har bilder till dom flesta inläggen.

    .. fastän jag blev fascinerad av hur duktiga ni är, så kom jag & sambon fram till att är lite för bekväma av oss så vi köpte ett hus som det bara var att flytta in i. ;-)

    2013-11-15 | 19:25:35
  • Vickan säger:

    Och jag såklart, men det krävs nog ingen vidare presentation. Saknar er dock!
    Trevlig helg på er puss å kram

    2013-11-15 | 21:49:13
  • Peggy säger:

    Jag hittade till din fina blogg i våras när jag surfade runt bland olika byggbloggar. Jag sökte inspiration till vår husrenovering. Jag är så j...kla imponerad! Vilket otroligt jobb ni har rott iland!!! Vi har renoverat ngr lägenheter och är nu inne på vår andra husrenovering... men herreguuud, hatten av för er!!
    Jag tittar in på din blogg flera ggr i veckan :) Jag är lite nyfiken på planlösningen på övervåningen... ;)
    Jag tycker din blogg är intressant då du varierar dina inlägg; mat, bygge, livet, inredning.

    2013-11-16 | 09:53:09
  • Mikaela säger:

    Jag följde en annan blogg som också var nominerad till årets byggblogg och gick in och kikade på de andra nominerade och fastnade direkt!
    Håller själva på att renovera och fixa hemma, kul att inspireras och få tips av andra som gör det själva :)

    2013-11-18 | 18:41:46
    Bloggadress: http://rocktastick.blogg.se

Kommentera inlägget här: