Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Kakfrossa

Kategori: Allmänt

Mitt intag av vitt mjöl har nog överstigit alla rekord idag tror jag... Svängde förbi en kompis imorse och bjöds på lussebulle, åt en baguettebit till "lunch", sen gav jag mig ut på en prommis iofs :-)

Hann fånga det sista dagsljuset! Sen kom min äldsta systerdotter hit och hänger med oss ikväll :-) Och som alltid när hon kommer blir maten... Typ den enda rätten som jag följer slaviskt när det gäller receptet :-) Ska lägga ut det när jag hinner! Kommer troligtvis aldrig att göra klassisk lasagne efter nåt annat recept, det SKA helt enkelt smaka på rätt sätt :-) Lite sallad och parmesan till gör liksom pricken över i

Och just nu har vi svullat i oss desserten... Att lilla fröken jobbar på café har ju helt klart sina fördelar ;-)

Alltså jag är så mätt så jag spricker!!! S. är typ andfådd av allt vi ätit och lillan är helt tyst borta i fåtöljen... ;-) Lite SATC på det här så blir det nog bra! Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: