Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Krispigt

Kategori: Allmänt

Inge snö vaknade vi upp till, men frost får duga denna 1:a adventshelg :-) Idag ska vi julpynta och baka lite julgodis är planen... Vi brukar alltid baka lussebullar men jag spar det till nästa helg! Har haft en soft morgon med filmfrulle och allmänt lunk... Känner mig fortfarande lite trött, tog mer på krafterna än jag trott dessa två sista dagar. Fick denna fina igår av cheferna och kollegorna

plus konsertbiljetter, doftljus och annat gulligt! Kidsen var i sitt esse igår och jag gick bara runt och myste heeela dagen :-) Tror de var lite extra snälla av någon anledning ;-) Efter många kramar och lite tårar vinkade jag tillslut hejdå och drog in till stan! Hade bestämt att möta upp några kompisar på Culture i Gamla stan, verkligen ett trrrevligt ställe! Inte riktigt som Boquerian men en god tvåa :-) Var så hungriga alla fyra så jag lyckades inte ta ett enda kort men gå dit och prova själva om ni har vägarna förbi... Sen begav vi oss vidare, det är sååå fint i stan just nu!

Gamla stan utan turister = topp! Hamnade på le Rouge som hade gjort såhär fint framför entrén

Kanske blir nånting jag snor hem :-) Idén alltså, inte grejerna... Nu ska vi stöka på här, återkommer med resultat sen :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: