Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Precision

Kategori: Allmänt

Godkväll :-) Har precis parkerat mig i sängen och ska titta ikapp solsidan... Ikväll fick vi ett ryck och gjorde iordning sånt där smått som fått vänta ett tag :-) Jag åkte först på Ica och handlade till helgens fest vi ska ha här hemma. Huvudpersonen har önskat sig glassbomb i rosa och hur jag än letade fanns ingen rosa glass förutom hallon som p.g.a allergi är uteslutet... Så jag tänkte spruta jordgubbssås över hela men kunde ändå inte riktigt hålla mig när jag kom hem så jag provade att färga den! Och det gick ju jättebra :-)

Ser laxrosa ut på bilden men den är i själva verket hubbabubbarosa :-D Sen monterade jag ihop allt, ni får se resultatet på lördag... Fick använda elvispen då min KitchenAid hade blivit förpassad till viktigare ändamål

För att tynga ner nylimmade listen ;-) Vi hann också fixa lilla toan med lucka och handdukshängare





Piffat och klart! Fattas fortfarande en spegel, lite hyllor, nåt ljus, grön växt och annat krams men det tar sig :-) Sen fick vi även upp ram nr. 2 med bilder från the golden year... D.v.s husbyggaråret :-)

Lilla minneshörnan... Och till slut kunde ju inte S. hålla sig från att skruva lite på tvättstugeluckorna som tydligen har stört honom VARJE DAG!!!

Men till slut så, justerat och klart! Skönt att allt kan återgå till det normala ;-) S. sa i höstas när vi fick slutbeskedet att han ville softa lite och ta nya tag till våren, helt okej med mig... Höll till idag, 6 nov, innan det började klia och lusten infann sig lite igen ;-) Vi får se vad vi uppbådar för energi! Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: