Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Skam den som ger sig!

Kategori: Allmänt

Kom till stallet idag och såg att jag fått Ibra igen... Ibra är en jättefin häst som brutit sin manke så han funkar inte riktigt som de andra... D.v.s styrningen är liiite svårare ;-)Första gången = katastrof, andra gången = så dåligt att det saknas ord. Jag stod i mitten medans resten travade runt mig typ... Ingenting gick som det skulle! Så när jag fick han idag igen gick jag faktiskt till min ridlärare och frågade om jag fick byta, fick ett 'nej, jag VET att du kan". Kände mig lagom sugen, kände liksom att det var jag som gjorde fel, inte han! Men men, upp igen och det gick faktiskt :-D Inte superbra och många missar men på det stora hela en revansch :-)



Mycket man (lugg) att fixa med :-) Så efter denna urladdning har jag smaskat i mig middag som S. fixade och det blir en tidig kväll :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: