Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Solo

Kategori: Allmänt

Hej hej! Har varit/är solo här hemma idag, S. är iväg med en kompis. Kom precis hem från Ica och har kört igång ett experiment... Hade en större kruka så jag provade att plantera basilika och salvia i samma

Får vi se om det går :-) Jag har också pillat med orkidén i soffönstret, ska försöka få den att växa i en båge liksom

Tålamod och lite mer tålamod så ska det nog gå :-) Jag gjorde ett riktigt städryck här hemma idag, fick bara en sån där "nu är det inte kul"känsla när jag vaknade imorse ;-) Att solen lyste in som en raket gjorde ju inte precis att dammet syntes mindre ;-) Så det var bara att smida medans rycket var varmt, huxflux så är ju "inspirationen" borta... Vår dusch däruppe behövde få sig en omgång och eftersom jag är smart (läs lat) så använder jag den här

I löööve it! Jag bara sprutar på och sen får det vara

Ser ut som ett knarklager som sprängts men vad gör det :-) Pysslade med lite annat nån timme och sen sköljer jag bara, skrubbar inte alls. Sån städning passar mig :-) Jag gjorde också rent våra hoar som har en förmåga att se ut såhär med jämna mellanrum

Kanske nån annan känner igen? Jag tycker inget av husmorstipsen har funkat så bra, varken ättika eller bikarbonat eller svinto eller vad alla tipsen nu är. Men av en slump så kom vi på det här... ;-)

Kanske fler som använder? Hursomhelst så är det det bästa jag prövat :-) Såhär fint blir det av en liten liten dutt med tandkräm

Brukar köra det nån gång i kvartalet typ, i övrigt kör jag diskmedel och borste... Men när det verkligen behövs så :-) Nu ska jag kasta mig i soffan med den här

och allmänt söndagsslappa :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: