Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Underskatta aldrig kraften

Kategori: Allmänt

i Facebook! ;-) Inte ens ett dygn efter att jag lagt ut en status på att jag letade efter en Hemnessäng... Tada!

Fick plocka isär så det blir lite pyssel men vad gör det? :-) Min kära storasyster gjorde det till sitt mission att hitta en åt mig och det gjorde hon fortare än kvickt! :-D Och den fanns 10 min från oss, som hittat! Ska köpa nya madrasser bara, sen kan vi ha nattgäster heeela tiden ;-) S. har fått upp lite skåp i garaget och börjat sortera in saker i lådor



Ska också gå ut nåndag och fixa.. Eller till våren kanske... Eller efter sommaren... Eller.. ;-) Inte det roligaste jag vet kanske! Receptuppläggningen har svajat lite denna vecka, I know. Idag svängde jag ihop lite asiatiskt till middag

D.v.s jag sladdade in på vårt stammishak och la en order ;-) Ikväll har jag min första sista dag på en av mina skolor, fick en avskedspresent av en kollega redan idag som jag inte kommer träffa nåt mer

Nära att tårarna kom men jag får spara de till imorgon och på fredag! Huvva, kommer bli tufft att säga hejdå till alla små gryn :-( Men men, nåt nytt väntar kring hörnet! Hörs imöra :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: