Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Rykten

Kategori: Allmänt

vet inte om de stämmer för oss... Men om jag vaknar upp imorgon eller på fredag till det här

Kommer jag att välkomna det med öppna armar och tänka att livet är bra jäkla härligt :-D Och blir det inte så... Tja, då är det härligt ändå! Lite flumlumm på mig idag men jag försöker vara noga med (och bli bättre på) att vara tacksam för vad vi har i detta land, och vilka människor jag har i mitt liv och de möjligheter som finns. Känner att kaffediskussionerna som går ut på "näää inte snö!" står mig upp o halsen ibland... Slipper du leta mat på en soptipp eller dö av krigsskador? Är du frisk och får välja film till fredagsmyset? Bra, håll då klaffen och le istället för att gnälla! Och när ni ändå håller på kan ni slänga ur er en komplimang till någon :-) Allt för mig ikväll, over and out... Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: