Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Skavsår

Kategori: Allmänt

Godkväll! Håller på att gå in mina nya skor som jag köpte idag

Och inte är det skönt inte! Men hellre nu än när man ska stå länge i dom :-) Passade på att röja av i köket under tiden, var länge sen jag visade en bild på hur det ser ut i "helhet" och nu när det är någorlunda städat kan ni få se ;-)

Håller väl sisådär 5 minuter... Har fortfarande inte kommit iväg och beställt gardiner! Ska ta tag i det, nåndag... Ridlektionen idag gick åt fanders tackar som frågar! Men men, bara att ta nya tag nästa vecka :-) Nu ska jag släpa mig uppför trappen och kolla på film på paddan, imorrn är det fredag hörni! Oskar Linnros på Grönan eller inte, det är frågan... Puss & kram!

Kommentarer

  • M säger:

    Snygga skor!

    2013-09-13 | 22:49:56

Kommentera inlägget här: