Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Planering och växtinspo

Kategori: Allmänt

Gokväll på er! S. har jobbat sent ikväll så jag har skött mig själv, läst "drömhem och trädgård" och bokat första hotellet i USA - gjort massa nytta med andra ord ;-) Valet föll på Best Western plus sunset plaza Los Angeles (kan man ha ett längre hotellnamn!?) kollade runt med kompisar som kan stan lite och sen slog jag till :-)



Ligger på gångavstånd från "allt" enligt beskrivningen men så mycket har jag snappat upp att i L.A KÖR man! Överallt! Blir nog bra :-) I tidningen var det massa fina uppslag på utemöbler och planteringar i krukor och eftersom det ungefär är dit min kompetens sträcker sig passade det mig perfekt ;-)





Tyckte att hon överst på bilden verkade lite bekant och tillslut trillade polletten ner - artikeln var skriven av Sania och Susanna som var med och valde bloggen till vinnare :-) Trädgården blir inte direkt superprioriterad iår, ska försöka få dit gräsmatta och tujahäck innan hösten och det var väl ungefär det budgeten räckte till ;-) USA är som sagt en rätt stor utgiftspost just för tillfället... Och lite krukor och zinkbaljor med blommor ska jag nog lyckas få till :-) Nu vill S. ha paddan så jag säger tack för idag :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: