Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Privatlektion

Kategori: Allmänt

Hello i vårvärmen :-) Imorgon är sista arbetsdagen innan påskledigt, ska bli skönt! Iofs byter jag kroppsarbete på jobbet mot kroppsarbete hemma, listan på vad som ska göras är rätt lång ;-) Vi ska försöka hinna med så mycket som möjligt så får vi se hur det går! Idag hade jag en privatlektion med min ridlärare, jösses vilket träningspass... Man kan ju inte smita undan när man är är solo ryttare i ett helt ridhus ;-) Fick träna mycket fattningar och sits och framförallt tränade vi på min sittande trav - far som en vante VARJE gång! Men idag fick jag köra utan stigbyglar och då fick jag in sitsen på ett annat sätt :-) Bara att hoppas att det håller i sig och att jag kommer ihåg "allt"! Nu ska vi fortsätta plöja The good wife, helt hooked :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: